Scroll Top
Garantie & Klachten

Garantie

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan jou te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor je aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien ben je verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar klantenservice@vrl-shop.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

De waardering van vrl-shop.nl bij Webwinkel Keurmerk Klantbeoordelingen is 9.4/10 gebaseerd op 124 reviews.
Privacy Instellingen
Onze website kan via uw browser informatie opslaan in de vorm van cookies wanneer u onze website bezoekt. U kunt uw privacyvoorkeuren aanpassen met betrekking tot deze cookies. Houd er rekening mee dat het uitschakelen van bepaalde soorten cookies de gebruikservaring op onze website en de aangeboden diensten kan beïnvloeden.
Winkelwagen0
Er zijn geen producten in de winkelwagen
Verder winkelen